Skip to content

Yeah Science

by on April 14, 2014

Milroy sighed. “No, Mum, I don’t see her. At all. She went invisible, remember?”

“Mum, it’s science. These things happen.”

“Yes, Mum, I’m keeping my lab coats clean.”

“And socks, too. I wouldn’t dream of resurrecting a manatee without clean socks.”

***

 

This is my response to the weekly gargleblaster prompt, which was to write 42 words answering the question, “Do you see her much?”

From → Uncategorized

17 Comments
  1. shailajav permalink

    That was a hilarious picture right at the end 😀 Resurrecting a manatee, I believe! The mind boggles!

    Shailaja’s post

  2. Don’t forget to put on clean underwear, too. You want to have clean underwear in case you get into an accident. 😉

  3. Kir Piccini permalink

    When you bring the chuckle, I know it’s good stuff.
    Moms! Seriously , right?

    thank you for the giggle.

  4. Haha…as a mom, I could imagine this. I’d also asked if he brushed his teeth… stink-breath can really hold back one’s career 🙂

  5. yeah I was gonna say the clean underwear line too – mothers!

  6. It is so important not to forget the clean socks!
    This made me smile.

  7. Madhura permalink

    Hahaha… One has to laugh at this! Hilarious, and very relatable indeed… Moms, I know! Nicely done!

  8. I love the idea of only sharing one side of the conversion. Clever and unique!!

  9. I could hear a similar conversation in my head!

  10. Christine permalink

    *hahaha* One-sided conversations are the BEST! I loved “It’s science. These things happen.” I laughed out loud at my desk. 🙂 Thanks for gargleblasting!

  11. Truer words were never written. There’s absolutely no way resurrecting a manatee would work if you didn’t have the appropriate footwear. I loved this piece!

  12. Ha!ha!Hilarious take on the prompt-Moms will always be Moms 😉

  13. Ha! That is a good one… loved the ending. 🙂

  14. LOL. mothers! cant do without them

  15. Awesome! LOL! You can always be relied on to provide a unique perspective.

  16. Ha! I miss those days. I’ll have to remember the clean socks when my kids get older. lol

  17. Ha! Love this take! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

You've Been Hooked!

Observations from the trenches....

Textwall

The road to the forum is paved with good intentions.

Laissez Faire

Letting Life Lead

Delight Through Logical Misery

Taking the sayings,thoughts and themes that make us happy and ruining them with science and logic and then ...um...happiness might come from that. Or at least some sort of smugness that's very similiar.

rarasaur

frightfully wondrous things happen here.

It's Not About A Church

It's about following Jesus ...

that cynking feeling

You know the one I'm talking about . . .

The History of Love

Romantic relationships 1660–1837

polysyllabic profundities

Random thoughts with sporadically profound meaning

Stewartry

Book reviews and general nonsense

Peg-o-Leg's Ramblings

You say you want an evolution...

Ned's Blog

Humor at the Speed of Life

%d bloggers like this: